Klubbavtale med Skogstad Sport på Metro forlenges!

O-klubben forlenger avtalen med Skogstad Sport der alle medlemmer i o-klubben får 20 % rabatt på ordinære varer i butikken på Metro. Avtalen gjelder nå ut 2017! Vi oppforder medlemmene til å benytte seg av tilbudet.  Les mer om Skogstad Sport på www.skogstadsport.no.

 

 

 

 

 

 

Bestilling av klubbtøy

O-TØY OG OVERTREKKSTØY FRA TRIMTEX

Med rabatt på enkelte produkter.

Ny bestillingsrunde av o-tøy og treningstøy via WEB-shop. Klubben sponser løpstrøyer og noen overtrekkes jakker med 149 – 204 kr. pr. plagg. Det vil bli mulig å få prøvd tilsvarende plagg før bestillingen på rekrutt trening 2. mai, park o-karusellen 3. mai og Østmarka-karusellen (flex-o) 4. mai.

Bestillingsrunden i mai vil være åpen fra 27. april - 4. mai – kl. 23.59. 

Alle bestillinger vil bli levert til deg i uke 24. Dette er plagg som blir produsert opp kun for oss og vil derfor ikke kunne byttes i etterkant.

Plaggene sendes direkte hjem til deg og du må betale for frakt. (Går flere sammen om bestillinger får dere lavere fraktomkostninger.) Det må være minst 5 plagg av hver type totalt for klubben.

Hele butikken har nå en ny plattform. Mulig dere må opprette ny bruker. Ved første gangs innlogging må alle opprette brukernavn og passord, velg privatkunde visst du får opp flere valg. Vær oppmerksom på at du skal få en ordrebekreftelse på mail om at bestillingen er gjennomført, hvis ikke så ligger varene fortsatt i handlekurven og vil ikke bli registrert. 

Trimtex aksepterer Visa og Master Card.

Når ordren er gjennomført vil totalbeløpet bli reservert fra din konto. Beløpet vil ikke bli trukket fra din konto før ordren sendes fra Trimtex. 

Når det går mer enn 1 uke fra ordren bestilles til den leveres, vil reservasjonen forsvinne fra din konto, selv om reservasjonen er forsvunnet vil beløpet allikevel bli trukket fra din konto når varene leveres. 

Betalingsløsningen er levert av BBS: http://www.bbs-nordic.com

Bestillingsvinduet vil kun være åpent i avtalt periode og det vil derfor ikke bli registrert noe dersom noen bestiller varer utenom denne åpningstiden.

Link til Nettbutikken Teamkode for bestillingene er: ostmarka16

 

 

 

Medlemskontingent 2017

Medlemskontingent Østmarka OK 2017

Medlemskontingent blir sendt ut i mars 2017. Kontingenten er: 

Enkeltmedlemskap kr 650,-
Familiemedlemskap kr 1500,-
Grunnmedlem kr 225,-

Barn må betale egen kontingent f.o.m. det året de fyller 21 år. 

Grunnmedlemsskap (tidligere Støttemedlemskap) er for de som ikke tar del i klubbens aktiviteter, men likevel ønsker å stå som medlem og støtte klubbens arbeid og ha demokratiske rettigheter. 

Du kan melde deg inn via « Min Idrett» https://mi.nif.no/ eller via link på o-klubben sin hjemmeside.

Østmarka OK
v/ Kasserer Anne Margrete Hammer
Skogblomstveien 21
1470 Lørenskog
TLF: 414 77 445

Østmarka OK sin bankkonto: 7874 06 60518

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Årsmøte i Østmarka OK 2017

Årsmøtet til Østmarka OK avholdes onsdag 15. februar 2017 kl. 1800 på skihytta i Lørenskog.

Se innkalling HER. Saksdokumenter HER. Alle medlemmer er hjertlig velkommen. Etter årsmøtet blir det festmiddag.

Tid: Onsdag 15. februar 2017 kl. 1800

Sted: Skihytta Lørenskog

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet sendes styret(@)ostmarkaok.no innen 1. februar 2017. Fullstendig saksliste er tilgjengelig via www.ostmarkaok.no ca 1 uke før årsmøtet. Etter årsmøtet blir det årsmøtefest med tradisjonell festmiddag.

Påmelding til festmiddag HER

 

Velkommen!

Hilsen styret

 

 

Blomsterdugnad 2016

Se oversikt over tildelte ruter HER. (sist oppdatert 9.des.)
Mer info blir sendt ut til den enkelte 1-2 dager før man skal ha dugnaden.
 

Østmarka OK har som vanlig påtatt seg oppdraget med å levere ut blomster for Interflora på Strømmen i perioden fredag 16. desember til og med fredag 23. desember. Denne dugnaden gir et godt og meget viktig bidrag til klubbkassa. Vi oppfordrer alle i klubben til innsats slik at det blir litt arbeid på hver, og ikke mye for noen få. Tilsammen for klubben vil det bli ca. 35 økter fordelt på 8 dager. Man må påregne at hver økt tar 2-3 timer. Vi vil også sette stor pris på en rask tilbakemelding fra dere hvilke økter hver enkelt kan ta (helst innen onsdag 7. desember).